Аналітичне дослідження шкільних бюджетів

Аналітичне дослідження ефективності бюджетних процесів в галузі освіти

Зміст

 Повний текст дослідження: версія для друку; супровідний лист, підсумковий пост-реліз проекту.

Вступ (Борис Кудар про суть проблеми, хто ми і чому цим займаємося).

  1. Розділ 1 (розробник – Борис Кудар). Цей розділ відповідає на питання «Що відбувається?» і містить наступну інформацію:

1.1. Передумови – скільки шкіл, як вони мають звітувати… Хто раніше вивчав цю проблему?

1.2. Стан забезпечення прозорості фінансових звітів шкіл на кінець 2019 року – скільки шкіл не мають сайтів, скільки не мають фінансових сторінок, скільки не публікують на них звіти, скільки публікують не належним чином. Які саме заклади (номера шкіл, прізвища директорів) порушують вимоги ст. 30 ЗУ «про освіту»: School_Mykolayiv_200212School_Mykolayiv_200212P

1.3. Приклади порушень і недоліків (скріншоти, посилання) 07_At_03_School_Mykolayiv_200222, 07_At_03_School_Mykolayiv_200222p.

1.4.  Динаміка – порівняння з попередніми дослідженнями.

1.5.  Порівняння з іншими регіонами.

1.6.  Приклади найбільш резонансних випадків т.зв. «шкільних поборів» та ймовірного подвійного фінансування.

  1. Розділ 2 (розробник -  Вадим Мельников). Ключове питання: «Хто винен?»

2.1. Скільки закладів і які конкретно охоплені моніторингом. Чому саме ці.

2.2. Методика здійснення перевірки

2.3. Основна частина дослідження: які недоліки і порушення виявлені в яких закладах Rozd2.

2.4.  Що пояснили фігуранти – відповіді на запити. Хто відповів і що. Хто не відповів і як його покарали.

2.5. Роль Управління освіти – як відреагували, кого покарали, які інші заходи вжили.

2.6. Роль інших установ – омбудсмена, мера, депутатів.

  1. Розділ 3 (розробник -  Ганна Кашуба). «Як відбуваються порушення?»

3.1. Які бюджетні програми проаналізовано

3.2. Методика аналізу

3.3. Які порушення, недоліки, ризики виявлено

3.4. Хто за це відповідає? Що пояснили відповідальні особи?

3.5. Роль директорів, педагогів і батьків в плануванні шкільних бюджетів.

 

Висновки

Чому існує проблема – причини, умови. Від кого залежить вирішення проблеми (прізвища, посади). Яке їх ставлення до проблеми.

Прогноз: «Нульова альтернатива» – що буде, якщо не вжити заходи і залишити все так, як є?

Рекомендації «Що робити?» – Хто і що має зробити, щоб унеможливити подальші порушення та зменшити ризики.

Пропозиції – що ми можемо запропонувати (яку допомогу чиновникам можуть надати організації громадянського суспільства)

 

Список джерел (назви, автори, посилання)

 

Додатки:

Додаток до Розділу 1 (8-10 стор.) – Повний список шкіл із зазначенням виявлених порушень статті 30

Додатки до Розділу 2 (до 30 стор.) – Документи, листування – запити інформації та відповіді

Додатки до Розділу 3 (до 30 стор.) – Документи, листування – запити інформації та відповіді